JAK KUPIĆ NA RATY
GE Money Bank - System Ratalny

JAK KUPIĆ NA RATY?!

  1. Przed złożeniem zamówienia należy przygotować wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do zakupu towaru w systemie ratalnym.
  2. Aby dokonać zakupów w systemie ratalnym należy złożyć standardowe zamówienie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Podczas składania zamówienia jako formę płatności należy wybrać "raty".
  3. Następnie należy wypełnić umieszczony tam formularz, uzupełniając go danymi potrzebnymi do sporządzenia umowy ratalnej. Ważne jest aby dane, które będą wpisywane były poprawne i autentyczne ponieważ będą one sprawdzone w dalszym procesie weryfikacji, a ewentualne błędy mogą utrudnić, przedłużyć lub wręcz uniemożliwić zawarcie umowy ratalnej.
  4. Po złożeniu zamówienia zostanie przez nas wysłany zwrotny e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
  5. W momencie gdy zamówiony towar będzie skompletowany i gotowy do wysyłki, co uzależnione jest od czasu realizacji zamówienia, zostanie wysłana karta rezerwacji (dokument potwierdzający zamówienie określonego towaru).Karta rezerwacji zostanie przesłana również do przedstawicielstwa firmy GE Money Bank, które po dokonaniu wstępnej weryfikacji danych, skontaktuje się telefonicznie z klientem w celu umówienia się na termin podpisania umowy kredytowej.

·        W przypadku deklarowanej początkowej wpłaty własnej istnieją dwie możliwości jej zapłacenia:
przelewem, w takiej sytuacji prośba o przelew wraz z numerem rachunku bankowego, na który mają zostać wpłacone pieniądze zostanie wysłana w e-mailu zawierającym kartę rezerwacji, lub

·        za pobraniem, deklarowana wpłata zostanie pobrana przez kuriera przy dostawie towaru.

  1. Po zweryfikowaniu i zaakceptowaniu przez GE Money Bank umowy kredytowej, co najczęściej następuje w przeciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy kredytu, (a także po zaksięgowaniu na naszym rachunku bankowym wpłaty własnej, jeżeli Klient wybrał formę jej zapłaty przelewem), zamówiony towar zostanie wysłany na wskazany w zamówieniu adres.
  2. Podpisana przez firmę GE Money Bank umowa zostanie odesłana kredytobiorcy pocztą, wraz z druczkami spłaty, najpóźniej przed ustalonym terminem spłaty pierwszej raty.

 

 

1.FORMUŁY KREDYTU

 

Formuła

"5/6"

Ilość rat

5

 Oprocentowanie

6% całkowity koszt kredytu

 

Formuła

"10/8"

Ilość rat

10

Oprocentowanie

8% całkowity koszt kredytu

 

Formuła

"15/12"

Ilość rat

15

Oprocentowanie

12% całkowity koszt kredytu

 

MIX (1% za miesiąc)  (kwota zawiera  koszty  manipulacyjne)

 

Na okres kredytowania, który wynosi ponad 17 miesięcy przygotowaliśmy mix, który można rozłożyć na dowolny okres kredytowania (od 17 do 36 miesięcy), Koszt kredytu jest równoznaczny z okresem kredytowania (ile miesięcy, tyle procent).

 

Przy wszystkich opcjach, preferowane jest doliczenie ubezpieczenia (PPI) spłaty kredytu (koszt 0,35% miesięcznie).

 

 

 

2.WARUNKI KREDYTOWANIA

O kredyt od 5 do 36 miesięcy mogą ubiegać się osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, emeryci, renciści i rolnicy, osoby fizyczne, prowadzące własną działalność gospodarczą, osoby uzyskujące dochody z udziału w spółce cywilnej oraz osoby fizyczne, posiadające inne udokumentowane źródło dochodów.

 

·  Kredyty od 150 do 5500 zł nie wymagają wpłaty własnej kredytobiorcy, poręczenia osoby trzeciej oraz zgody współmałżonka.

·  Kredyty powyżej 5500 zł wymagają odpowiednio:

5.500-10.000

1. wpłaty środków własnych w wysokości 20% ceny towaru lub poręczenia osoby trzeciej (poręczyciel nie może być zameldowany pod tym samym adresem, co kredytobiorca!),

2. zgody współmałżonka kredytobiorcy, (jeżeli kredytobiorca pozostaje w związku małżeńskim),

3. zgody współmałżonka poręczyciela, (jeżeli poręczyciel pozostaje w związku małżeńskim),

 

10.000 - 31.000

1. wpłaty środków własnych w wysokości 20% i poręczenia osoby trzeciej (poręczyciel nie może być zameldowany pod tym samym adresem co kredytobiorca!) lub wpłaty środków własnych w wysokości 30% ceny towaru,

2. zgody współmałżonka kredytobiorcy (jeżeli kredytobiorca pozostaje w związku małżeńskim),

3. zgody współmałżonka poręczyciela, (jeżeli poręczyciel pozostaje w związku małżeńskim).

 

 

 

 

3.WYMAGANE DOKUMENTY

Aby dokonać zakupu na raty w systemie GE Money Bank, wystarczy przedłożyć dwa dokumenty tożsamości (w tym dowód osobisty) oraz dokument, potwierdzający uzyskiwanie stałych dochodów:

Podstawowe dokumenty:

·  Dowód osobisty (ksero strony z serią i numerem dowodu, strony ze zdjęciem i numerem PESEL oraz strony z zameldowaniem; w przypadku nowych dowodów- ksero obu stron)

·  Drugi dokument tożsamości (prawo jazdy, paszport, książeczka ubezpieczeniowa). UWAGA! Mężczyzna do ukończenia 22 roku życia kalendarzowego musi przedstawić książeczkę wojskową, potwierdzającą uregulowany stosunek do służby wojskowej lub kategorię A3, D, E, OC; emeryci i renciści muszą przedstawić legitymację emeryta lub rencisty. Osoby w wieku powyżej 75 lat, zawierające umowę kredytu na okres przekraczający 6 miesięcy, zawsze wymagają poręczenia osoby trzeciej lub współmałżonka, spełniającego warunki kredytobiorcy).


Dodatkowe dokumenty:

·  zatrudnieni na podstawie umowy o pracę:

- zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu - w oryginale;

·  emeryci:

- ostatni odcinek emerytury lub ostatnia waloryzacja emerytury (w oryginale);

·  renciści:

- orzeczenie lekarskie potwierdzające, fakt przyznania renty na stałe lub określające, na jaki czas została przyznana (ksero) oraz ostatni odcinek renty lub ostatnia waloryzacja renty (w oryginale);

·  prowadzący działalność gospodarczą:

- dokumenty rejestrowe firmy (ksero),

- 3 ostatnie potwierdzenia wpłaty do ZUS (nie są akceptowane wydruki elektroniczne bez pieczątki banku i podpisu pracownika banku) lub zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z podatkami (w oryginale) UWAGA! w przypadku banków elektronicznych które nie posiadają tradycyjnych placówek, wydruki z pieczątką i podpisem banku zamawia się telefonicznie,

- deklaracja podatkowa za ostatni miesiąc, potwierdzona pieczęcią przez U.S. (PIT 5) w przypadku prowadzenia ewidencji przychodów i rozchodów (zasady ogólne) - ksero,

- potwierdzenie wpłat ryczałtu za 3 ostatnie miesiące w przypadku prowadzenia ewidencji przychodów (ryczałt) - ksero,

- decyzja o wysokości podatku PIT 17, dowody wpłaty za ostatnie 3 miesiące w przypadku opłacania zryczałtowanego podatku dochodowego w formie karty podatkowej - ksero;

·  Rolnicy:

- zaświadczenie UG o rolniczej przychodowości gospodarstwa rolnego,

- zaświadczenie z UG o nie zaleganiu z podatkiem rolnym;

·  osoba uprawiająca wolny zawód (fotografik, artysta malarz, rzeźbiarz itp.):

- zaświadczenie z UG, stwierdzające od kiedy jest zarejestrowana i jaki osiąga dochód,

- zaświadczenie Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami.

 



Dokumenty do pobrania:
Karta rezerwacji / Wniosek
Zaświadczenie o zarobkach