JAK KUPIĆ NA RATY:
Żagiel - System Ratalny
Ogólne zasady kredytowania

JAK KUPIĆ NA RATY?

  1. Przed złożeniem zamówienia należy przygotować wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do zakupu towaru w systemie ratalnym.
  2. Aby dokonać zakupów w systemie ratalnym należy złożyć standardowe zamówienie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Podczas składania zamówienia jako formę płatności należy wybrać "raty".
  3. Następnie należy wypełnić umieszczony tam formularz, uzupełniając go danymi potrzebnymi do sporządzenia umowy ratalnej. Ważne jest aby dane, które będą wpisywane były poprawne i autentyczne ponieważ będą one sprawdzone w dalszym procesie weryfikacji, a ewentualne błędy mogą utrudnić, przedłużyć lub wręcz uniemożliwić zawarcie umowy ratalnej.
  4. Po złożeniu zamówienia zostanie przez nas wysłany zwrotny e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia.

5.     W momencie gdy zamówiony towar będzie skompletowany i gotowy do wysyłki, co uzależnione jest od czasu realizacji zamówienia, zostanie wysłana karta rezerwacji (dokument potwierdzający zamówienie określonego towaru).Karta rezerwacji zostanie przesłana również do przedstawicielstwa firmy Żagiel, które po dokonaniu wstępnej weryfikacji danych, skontaktuje się telefonicznie z klientem w celu umówienia się na termin podpisania umowy kredytowej.
W przypadku deklarowanej początkowej wpłaty własnej istnieją dwie możliwości jej zapłacenia:

  1. Po zweryfikowaniu i zaakceptowaniu przez Kredyt Bank SA umowy kredytowej, co najczęściej następuje w przeciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy kredytu, (a także po zaksięgowaniu na naszym rachunku bankowym wpłaty własnej, jeżeli Klient wybrał formę jej zapłaty przelewem), zamówiony towar zostanie wysłany na wskazany w zamówieniu adres.
  2. Podpisana przez firmę Żagiel umowa zostanie odesłana kredytobiorcy pocztą, wraz z druczkami spłaty, najpóźniej przed ustalonym terminem spłaty pierwszej raty.

 

 

 

 

1. WARUNKI FINANSOWE:

a) 100% ceny towaru

b) kredyt do 24 m-cy

c) kredyt na oświadczenie:

- 0% wpłaty przy kredycie do 2000zł

- 15% wpłaty przy kredycie do 5000zł

 

2. ZRÓDŁA DOCHODÓW

a) umowa o pracę, umowa cywilnoprawna, umowa zlecenia, o dzieło, o pracę nakładczą

b) emerytura, renta oraz świadczenia i zasiłki przedemerytalne

c) rolnicy

d) osoby uzyskujące dochód z tytułu najmu lub dzierżawy nieruchomości

e) osoby prowadzące działalność gospodarczą

 

3. DOKUMENTY

W zależności od źródeł dochodów Klient składa następujące dokumenty:

- Zaświadczenie o dochodach przedstawiają osoby zatrudnione na podstawie: umowy o pracę, kontraktu menedżerskiego (średnia netto z ostatnich 3 miesięcy, ostemplowane pieczęcią firmową i imienną osoby upoważnionej do podpisu wraz z informacją o ewentualnych zajęciach sądowych i innych lub ich braku

- Emeryci i renciści przedstawiaj oryginał (lub kserokopię) ostatniego lub przedostatniego odcinka emerytury lub renty, lub zaświadczenie organu wypłacającego świadczenie, lub aktualny wyciąg bankowy, potwierdzający wpływ środków z tytułu otrzymywanego świadczenia na konto. Renciści dodatkowo kserokopię dokumentu stwierdzającego czas na jaki renta jest przyznana.

- Rolnicy składają zaświadczenie z Urzędu Gminy o dochodach z gospodarstwa rolnego, lub nakaz płatniczy lub inne dokumenty określające wysokość miesięcznego dochodu za okres 3 ostatnich miesięcy

- Osoby uzyskujące dochód z tytułu najmu lub dzierżawy nieruchomości składają umowę najmu lub dzierżawy lokalu lub innej nieruchomości, w której dana osoba występuje jako wynajmujący, oświadczenie klienta potwierdzające, że umowa nie jest wypowiedziana oraz kopie rozliczenia podatku dochodowego od dochodu z tytułu najmu lub dzierżawy

- Osoby prowadzące działalność gospodarczą na własny rachunek lub w formie spółki, przedkładają kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, NIP, Regon, 3 ostatnie odcinki opłat ZUS lub podatku dochodowego, kopię deklaracji PIT 5



Dokumenty do pobrania:
Karta rezerwacji
Zaświadczenie o zarobkach